2 makuuhuoneen huoneisto @Southamptonissa. Paljon varustusta saatavilla: 2 parivuodetta, laadukkaat vuodevaatteet, televisio, keittiötarvikkeet, kattilat, lautaset, pannut.
Yhteisökahvila
Ole yhteydessä muihin tarjoajiin, jaa tarinoita, nauti rennosta keskustelusta ja juhlista onnistumisia!
Keskustelut
Esittelyssä
Hei kaikki!
Oletko koskaan toivonut, että sinulla olisi paikka, jossa voisit keskustella majoittamisen aikana esiin tulevista ainutlaatuisista tilanteista? Juuri sitä varten majoittajien ja elämysjärjestäjien piiri on olemassa.
👉Siirry yhteisöfoorumin sivupalkkiin, napauta "Majoittajien ja elämysjärjestäjien piiri" ja napauta "Liity"-painiketta saadaksesi pääsyn. Ellet klikkaa "Liity"-painiketta, et voi nähdä keskusteluja etkä osallistua niihin (tai voit myös klikata tästä nähdäksesi majoittajien ja elämysjärjestäjien piirin).
Huomaa: Tämän tilan keskustelut eivät näy internetin hakutuloksissa!
Tule mukaan!
Terveisin
Bhumika
Otin tämän aiheen esille täällä CC:ssä muutama vuosi sitten. Olin äskettäin yhteydessä tunnettuun australialaiseen viihdetaiteilijaan Adelaiden taidefestivaalin yhteydessä, ja se sai minut palaamaan tähän vanhaan julkaisuun... Ketä sinä haluaisit majoittaa?
Jos sinulla olisi mahdollisuus, ketä tällä planeetalla haluaisit eniten majoittaa... ja miksi?
Aloitan keskustelun sanomalla, että minun vieraani olisi Scott Neeson!
Scott muutti vanhempiensa kanssa Skotlannista Australiaan vuonna 1964, kun hän oli 5-vuotias. He muuttivat tänne Etelä-Australiaan ja asettuivat Adelaiden Elizabethin esikaupunkialueelle, noin 30 minuutin päähän siitä, missä minä asun.
Epäonnistuttuaan koulunkäynnissä Scott liittyi Clifford Theatres -elokuvateatteriketjuun ja toimitti elokuvakeloja eri Clifford-teattereihin ympäri kaupunkia. Hän nousi elokuvateollisuuden hierarkiassa täällä Australiassa siihen pisteeseen, että hänestä tuli Twentieth Century Foxin Australian jakelupäällikkö vuonna 1986. Hänet houkuteltiin Twentieth Century Foxille Yhdysvaltoihin, ja hän muutti sinne vuonna 1993 markkinoinnin varajohtajaksi ja nousi lopulta Twentieth Century Foxin johtajaksi.
Vuonna 2003 hänet palkattiin Sony Entertainmentin johtajaksi, ja tehtävien vaihtumisen välillä hän kävi lomalla Kambodžan Phnom Penhissä.
Matkansa aikana hän päätyi sattumalta kaupungin kaatopaikalle ja hämmästyi nähdessään satoja jopa 4-vuotiaita lapsia etsimässä kaikkea mahdollista pitääkseen perheensä hengissä.
Hän lähti Kambodžasta ja otti vastaan tehtävänsä Sonyn palveluksessa, mutta ajatukset niistä lapsista Phnom Penhin kaatopaikalla vaivasivat häntä jatkuvasti. Niinpä hän myi kolmen kuukauden kuluttua kaiken, mitä hänellä oli Los Angelesissa, muutti Kambodžaan ja perusti Cambodia Childrens Fundin, joka kouluttaa nyt yli 2 000 lasta ja huolehtii 20 000 perheestä.
Kuka tekee niin........ kieltäytyy maailman viihdeteollisuuden vaikutusvaltaisimmasta asemasta ja omistaa itsensä ja elämänsä vähäosaisille.
Scott on nyt 67-vuotias ja täydellinen esimerkki ihmisestä, jonka haluaisin olla. Jos minulla olisi siihen mahdollisuus, haluaisin istua alas Scottin kanssa illaksi tai pariksi ja ottaa selvää, mikä on tehnyt hänestä niin upean ihmisen!
Terve......Rob
Osana tämänhetkistä syyspäivitystä ovat kartat, joista voitte tarkastella omia ja ystävienne matkoja. Voitte myös heti katsoa, millaisesta majoituksesta he pitivät ja miten he arvioivat sen:
Oletteko jo kurkistaneet karttoihin ja löytäneet jotain mielenkiintoista?
Connections-sivulle: https://www.airbnb.de/users/profile/connections-map
Kun puhuit kahvista, sinulla on minusta liittolainen.
Hei kaikki!
Oletko koskaan toivonut, että sinulla olisi paikka, jossa voisit keskustella majoittamisen aikana esiin tulevista ainutlaatuisista tilanteista? Juuri sitä varten majoittajien ja elämysjärjestäjien piiri on olemassa.
👉Siirry yhteisöfoorumin sivupalkkiin, napauta "Majoittajien ja elämysjärjestäjien piiri" ja napauta "Liity"-painiketta saadaksesi pääsyn. Ellet klikkaa "Liity"-painiketta, et voi nähdä keskusteluja etkä osallistua niihin (tai voit myös klikata tästä nähdäksesi majoittajien ja elämysjärjestäjien piirin).
Olen mukana! 🙌🏼🫡❤️
Kannustamme todellakin majoittajia liittymään majoittajien piiriin ja osallistumaan siihen, sillä opimme paljon yhdessä.
Odotan innolla keskustelua 😉
Osallistu keskusteluun
Foorumi, jossa tarjoajat eri puolilta maailmaa voivat kysyä neuvoja, jakaa vinkkejä ja kasvattaa liiketoimintaansa yhdessä paikassa.
Hei kaikki! Tulin tänne kertomaan äskettäisestä kokemuksestani Airbnb-supermajoittajana, jonka olen ollut jo 2 vuotta. Minulla oli noin kolme viikkoa sitten vieras, joka aiheutti tulvan kotiini majoittumisensa aikana. Dokumentoin kaiken (aika- ja päivämääräleimoilla) ja lähetin tiedot Airbnb:lle. Käytin yli 7 000 dollaria kohteen korjaamiseen (ja minulla on todennetut laskut/kuitit), mutta Airbnb on jättänyt korvausvaatimukseni KÄSITTELEMÄTTÄ 24.9.2026 lähtien. Asuntolainani maksu on nyt myöhässä, koska käytin suurimman osan säästöistäni kohteen korjaamiseen sen jälkeen, kun vieras oli aiheuttanut siellä vesivahingon. Olen kertonut tästä kahdelle eri esimiehelle, mutta korvausvaatimustani ei ole vieläkään käsitelty. Jos joudut vahinkotilanteeseen, ÄLÄ maksa vahinkojen korjaamisesta heti (jos mahdollista). Pyydä kustannusarvio, sulje päivät kalenteristasi ja tee korvausvaatimus vahingoista ja käyttömahdollisuuden menetyksestä. Älä tee samoin kuin minä, koska nyt saatan menettää taloni tässä kuussa, koska minulla ei ole varoja asuntolainan lyhennyksiin. Ja kaikki tämä siksi, että vieras aiheutti tulvan kohteeseeni, eikä Airbnb ole tehnyt mitään korvatakseen käyttämäni rahat TAI korjausten aikana menettämäni päivät. Aion kirjoittaa tästä myös sosiaalisen median kanavillani, jotta ihmiset tietävät, että Airbnb:n tarjoama suoja on vähäistä tai olematonta liiketoiminnassa, jossa vahinkojen todennäköisyys on suuri. Olen tutustunut VRBO:hon ja saatan siirtää liiketoimintani kyseiselle alustalle, jos vain keksin, miten voin pitää kotini.
Hyvää päivää! Olen Dome, ja olen vuokrannut yksiötä Saronnossa jo kahden vuoden ajan.
Toimin majoittajana ja minulla on työ, joka vie paljon aikaani.
Olen hyväksynyt suoria varauksia henkilöiltä, joilla on hyvät arvostelut alustalla, lisätäkseni majoittumisten määrää.
Hei , minullakin on! 😊
– kalenteri
- varattavuus