Ole vieraanvarainen

Anna vinkkejä poikkeukselliseen vieraanvaraisuuteen jakamalla parhaita käytäntöjä esimerkiksi viestinnästä, vieraiden kokemuksesta ja arvosteluista.

Foorumin tagit

Keskustelut

Ben-Nasser
@Bennasser•Ranska

Hei kaikki 👋

Minusta tuntuu, että nykyään puhdas, hyvällä paikalla sijaitseva ja ilmoituksen mukainen majoitus... on melkein tullut vähimmäisvaatimukseksi.

Vaikuttaa siltä, että se, mikä todella tekee eron, tapahtuu yhä useammin muualla:

viestintä, ennakointi, reagointikyky, matkailijaan kiinnitettävä huomio ja tapa hoitaa odottamattomat tilanteet.

Valitse reaktio
Tuija
@Tuija2•Suomi

ii

Valitse reaktio
Geraldo Rocha
@GeraldoRocha•Rio de Janeiro, Brasilia

Brasiliassa on tullut muodikkaaksi yrittää varhaista sisäänkirjautumista ja myöhäistä uloskirjautumista. Jos et salli niitä, siitä tulee syy antaa arvosanaksi 3.

Valitse reaktio
Ryan
@Ryan4504•San Diego, Kalifornia

Minulla on vuokralainen, joka vie sähköauton latausjohdon keittiön ikkunan kautta ladatakseen Teslansa. Miten voin säännellä tätä?

Valitse reaktio
Valerion Apartments And Hospitality
@Nik1998•Albania

Hei kaikki! 👋

Olen uusi majoittaja Tiranan kaupungista Albaniasta, ja haluaisin olla yhteydessä kokeneempiin majoittajiin ja saada heiltä rehellistä palautetta.

Aloitin majoittamisen noin 45 päivää sitten, ja tällä hetkellä hallinnoin useita Tiranan kansainvälisen lentoaseman lähellä sijaitsevia huoneistoja. Huoneistot on suunniteltu pääasiassa lyhytaikaista majoittumista varten sekä lentoasemaa käyttäville matkustajille, pariskunnille, perheille ja Albaniaa vieraileville vieraille.

Valitse reaktio
Julio
@juliocramirez•México, Meksiko

On vieraita, jotka ovat tehneet varauksen luonani, mutta jostain minusta riippumattomasta syystä he eivät saavu perille tai eivät tule majoitustilaan. Ongelmana on, että he kirjoittavat arvosteluja vilpillisin tarkoituksin ja turhautuneina. Mielestäni heidän ei pitäisi kirjoittaa arvosteluja, jos he eivät käytä majoitusta, koska se vahingoittaa majoittajia.

Valitse reaktio
Juan Barros
@Juanbarros•Medellín, Kolumbia

Hei ! Siinä tapauksessa voit pyytää Airbnb:ltä perustellusti tuen kautta, että kyseinen arvostelu poistetaan, koska se ei ole sääntöjen mukainen.

Terveisin

Juan

Valitse reaktio

Osallistu keskusteluun

Foorumi, jossa tarjoajat eri puolilta maailmaa voivat kysyä neuvoja, jakaa vinkkejä ja kasvattaa liiketoimintaansa yhdessä paikassa.

Alexis
@Alexandre308•Montpellier, Ranska

Hei yhteisö!

Olen ollut Superhost-majoittaja vuodesta 2013 lähtien, ja nyt olen joutunut kohtuuttomaan tilanteeseen asiakastuen kanssa.

Tosiseikat: Erään matkailijan (Véronique) lähdettyä ennenaikaisesti keskiviikkona 30. syyskuuta (3 yötä jäi käyttämättä) tuki suoritti 300 €:n hyvityksen.

Valitse reaktio
Helen
@Helsi247•Bristol, Yhdistynyt kuningaskunta

Sopivatko te vieraan kanssa, että hän voi lähteä aikaisemmin muuttamalla päiviään, jolloin hänellä olisi oikeus hyvitykseen peruutusehtonne ulkopuolella?

Jos näin on, olet oikeassa – päivien olisi pitänyt olla varattavissa.

Miksi vieras päätti lähteä aikaisin?

Valitse reaktio
Rosa María
@Rosa_MarIA2601•Espanja

Hyvää huomenta! Piilotin ilmoitukseni väliaikaisesti, mutta nyt kun olen aktivoinut sen uudelleen, en näe varaushistoriaa. TÄNÄÄN-osiossa ei enää näy KAIKKI VARAUKSET -vaihtoehtoa. Miten voin ratkaista tämän ongelman?

Terveisin

Valitse reaktio
Federico
@Federico1439•Rooma, Italia

Olen kokenut majoittajakumppani, jolla on vankka tausta vastaanoton hallinnassa ja vieraiden huolenpidossa. Tarjoudun avustamaan sinua asuntojesi operatiivisessa hallinnoinnissa, erityisesti seuraavissa tehtävissä:

• Sisäänkirjautuminen paikan päällä ja vastaanotto: vastaanotto, avainten luovutus sekä yksityiskohtainen esittely kohteesta ja naapurustosta

• Uloskirjautuminen ja tarkastus: uloskirjautumisten hallinta sekä kohteen ja sen sisällön kunnon tarkastus ennen siivousta.

• Joustavuus ja saatavuus: Vieraiden myöhästymisten hallinta ja tuki mahdollisissa hätätilanteissa majoittumisen aikana.

• Yhteydenpito siivoushenkilöstöön: nopea koordinointi sen varmistamiseksi, että kohde on aina moitteettomassa kunnossa vieraiden välillä.

Toimin Roomassa (ihanteellisesti Rooman keskustassa)

Valitse reaktio