Airbnb:n palvelumaksut
Kasvata tarjoajan toimintaasi
Keskustele tavoista laajentaa liiketoimintaasi, mukaan lukien kalenterin hallinnasta, kausiluonteisuudesta, vaatimustenmukaisuudesta ja kumppanuudesta.
Keskustelut
Airbnb:n palvelumaksut
Hei Airbnb-yhteisö!
Omistan erinomaisen lyhytaikaisen vuokrakohteen Seattlessa, Washingtonissa. Kohteessa on kauniita huonekaluja ja keittiötarvikkeita. Minulla on 4,9 tähden arvio vierailleni tarjoamastani mukavuudesta ja mukavuuksista. Muiden elämäntapahtumien vuoksi olen päättänyt lopettaa lyhytaikaisen vuokrauksen ja haluan myydä huonekalut. Jos olet uusi majoittaja, joka haluaa perustaa Airbnb-kohteen, voit saada laadukkaita huonekaluja hyvään hintaan.
Ole hyvä ja ota yhteyttä.
Hei kaikille!
Asun Argentiinassa ja saan maksut Argentiinan pesoina olevalla tilillä. En ole koskaan aiemmin kohdannut ongelmia, mutta nyt olen.
Sain osan maksusta, mutta en koko majoittumisesta maksettavaa summaa.
Kestääkö varaus yli 28 yötä?
Osallistu keskusteluun
Foorumi, jossa tarjoajat eri puolilta maailmaa voivat kysyä neuvoja, jakaa vinkkejä ja kasvattaa liiketoimintaansa yhdessä paikassa.
Yritän selvittää, miten Airbnb laskee siivousmaksun. 14 Hyvä hinta on kaikki kaikessa, kun verrataan lyhyitä majoittumisia pidempiin majoittumisiin.
Voit lisätä ilmoitukseen kaksi siivousmaksua, yhden lyhyille majoittumisille (enintään 2 yötä) ja yhden pidemmille majoittumisille.
Siivousmaksuun on sisällyttävä myös 15,5 %:n majoittajan palvelumaksu.
Hei! Olen tällä hetkellä yksityinen majoittaja, ja minulla on nyt SIRET-numero. Haluan päivittää profiilini ja vaihtaa ammattimajoittajaksi. Olen aktivoinut toiminnon kohdassa "Työkalut ammattimajoittajille". Mitään ei tapahdu, eikä minulla ole "Yritystiedot"-valikkoa näkyvissä.
Miten minun pitäisi toimia? Kiitos avustanne.
Hei kaikille!
Pyydän apua majoittajilta, jotka ovat jo joutuneet tällaiseen tilanteeseen, sillä yli kuukauden ja noin 15 Airbnb:n yhteyshenkilön jälkeen olen edelleen umpikujaan.
Ennen tätä tapahtumaa ilmoitukseni oli saanut arvosanan 5/5, ja minulla oli vain 5 tähden arvioita.