Uusi tarjoaja

Aloita matkasi ensimmäisiin varauksiisi ja vieraisiisi liittyvien vinkkien ja opastuksen avulla.

Foorumin tagit

Keskustelut

Esittelyssä

Laëtitia
@LétiziaS2025•Carcassonne, Ranska

Hei kaikki!

Olen Laëtitia, ja tänä vuonna täyttyy 14 vuotta siitä, kun ryhdyin Airbnb:n supermajoittajaksi. 😃 Toivotamme vieraat tervetulleiksi kotiimme perheenä Lounais-Ranskassa sijaitsevassa kylässä. 🇫🇷🍇🌞🏡🏰

Olen intohimoinen taiteen ja matkustamisen harrastaja, mutta myös gastronomian ja jalkapallon ystävä. Kyllä, kyllä! ⚽️ Menkää, Les Verts! 💚💚💚

Olen viiden vuoden ajan käyttänyt vapaa-aikaani johtaakseni Airbnb:n majoittajayhteisöä osastollani lounaisosassa, jossa toimin yhteisöjohtajana vapaaehtoispohjalta.

Jos et ole vielä ehtinyt osallistua johonkin paikallisyhteisösi majoittajien tapaamiseen, kehotan sinua tekemään niin. Se on hieno tilaisuus jakaa kokemuksia ja erinomainen tapa tutustua alueesi muihin majoittajiin. (Klubin sivuilla on hyödyllistä tietoa.)

Aina kun mahdollista, jaan täällä suosituksia, jotka perustuvat kokemukseeni ja kiinnostuksenkohteisiini.

Odotan innolla, että saan tietää hieman enemmän sinusta ja että voimme jatkossakin tukea toisiamme.

Nyt on sinun vuorosi. Kerro meille:

Keitä te olette?
Missä te majoittajat olette? 🇫🇷🇧🇷🇮🇹
Mitkä ovat suosikki-aiheesi?
Miten voimme auttaa sinua?

Nähdään pian 😃

P.S. Jaan kanssasi hieman taidettani 🎨

Arianna
@Arianna49•Rooma, Italia

Hei kaikille! On hienoa olla taas täällä ja saada uusi tila, jossa voimme kaikki olla yhteydessä toisiimme :-)

Terveisiä kaikille Roomasta :-D

Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japani

Mitä kuuluu?

Tutustu Airbnb:n tietopankkiin. Minäkin olin hyvin hermostunut, kun ensimmäinen vieraani saapui.

Tietopankki

Valitse reaktio
Bertrand
@Bertrand51100•Ranska

Hei,

Hoidan asuntoa Reimsissä ja etsin parhaillaan luotettavaa henkilöä, joka voisi hoitaa siivouspalvelut.

Kuka voisi auttaa minua tässä asiassa?

Valitse reaktio
Ejmin
@Ejmin•Armenia

Hei, onko kukaan Armeniassa?

Valitse reaktio
Caterina
@CaterinaMV•Santiago, Chile

Hei! Olen uusi käyttäjä. Julkaisin juuri ilmoitukseni ja mietin, miten voin veloittaa ja lisätä siivousmaksut, joita Airbnb:llä joskus veloitetaan. Tehdäänkö se erikseen? Vai pitääkö sen olla osa alkuperäistä hintaa, jonka asettaa hinnaksi? Kiitän teitä kovasti ohjeistanne!

Valitse reaktio
Pia
@Pia636•Rogersville, Tennessee

Voit lisätä siivousmaksut, lemmikkimaksut ja lisävierasmaksut Airbnb:llä samassa paikassa, jossa asetat hintasi, varattavuutesi ja vastaavat tiedot.

Valitse reaktio
Tuija
@Tuija2•Suomi

Hei Caterina 💞Kiva kun kerroit mieltä askarruttavasta asiasta. Itse olen lisännyt siivousmaksun 60 euroa, vieraiden lisä majoitus 2 henkilön jälkeen 24 euroa, koirat ovat tervetulleita 25,- eutoa max 2 koiraa. Tämä on toiminut minulla ainakin koska taloni on aika iso katson myös että siivouksesta todellakin voi periä lisämaksun. Vertaan siihen jos palkkaisin siivoojan en ehkä saa sitä sillä hinnalla mitä on ilmoituksessa jos ulkopuolinen tekisi sen saman työn. Minulla se on ainakin toiminut, enkä usko että se olisi vaikuttanut varauksiin. Toimin Suomessa majoittajana, oli ihana kuulla sinun asiastasi💞Kaikkea hyvää ja lisää se siivous maksu🤗Parhain terveisin Tuija

Valitse reaktio

Osallistu keskusteluun

Foorumi, jossa tarjoajat eri puolilta maailmaa voivat kysyä neuvoja, jakaa vinkkejä ja kasvattaa liiketoimintaansa yhdessä paikassa.

Ejmin
@Ejmin•Armenia

Hei, olen uusi Airbnb:llä.

Valitse reaktio
Anthony
@Anthony127•Llandudno, Yhdistynyt kuningaskunta

Näin äskettäin julkaisun, joka koski muutoksia alle 12-vuotiaisiin liittyen ja sitä, miten heidät ilmoitetaan. Voiko joku auttaa minua löytämään kyseisen julkaisun? Kiitos.

Valitse reaktio
Rhona
@Rhona41•Iso-Britannia

Hei, pidän kahta Airbnb-kohdetta Angusissa Skotlannissa. Etsin apua joihinkin siivouksiin, joita en pysty tekemään itse. Osaako joku suositella paikallisia siivoojia tai ehkä majoittajakumppania, jonka kanssa voisimme auttaa toisiamme siivouksessa? Kiitos, Rhona

Valitse reaktio