Optimoi ilmoituksesi

Saat neuvoja ilmoituksesi ja kohteesi valmisteluun, mukaan lukien valokuviin, kuvauksiin, mukavuuksiin, kunnossapitoon ja talon sääntöihin liittyviä neuvoja.

Foorumin tagit

Keskustelut

Esittelyssä

Toby
@EdenStayz•Iso-Britannia

Olen Toby Accrasta, Ghanasta.

Haluan ehdottomasti parantaa kohdettani ja saada enemmän vinkkejä kokeneilta majoittajilta.

Juuri nyt suurin huolenaiheeni on
varauksien määrän maksimointi ja kohteen erottuminen joukosta samalla, kun varmistan, että vieraiden kokemus sujuu vaivattomasti.

Voitte vapaasti kertoa, mitä voin tehdä kohteeni parantamiseksi.

Tässä on linkki kohteeseeni: airbnb.com/h/edencourt

Darryl
@Darryl97•Santa Fe, New Mexico

Hei! Olen ollut majoittajana muutaman vuoden ajan, ja yleensä Tucsonissa on vilkas kausi, kun sää viilenee. Tällä kaudella alku on kuitenkin ollut kamala, enkä saa YHTÄÄN varausta. Siksi ajattelin jakaa kohteen ilmoitukseni ja pyytää yhteisöltä palautetta/ideoita.

Linkki kohteeseen on tässä...

airbnb.com/h/tucson-adobe

Kiitos

Darryl

Luis Angel
@LuisAngel•Kanada

Hei! Voisitko kertoa minulle, miten voin pyytää omaa Airbnb-asiakasvastaavaa auttamaan minua kohteideni hallinnoinnissa ja tukemisessa?

Valitse reaktio
Mark
@Mark6458•Montclair, New Jersey

Hei yhteisö!

Tämä on todella haastava tilanne, ja otan tämän ongelman takia jatkuvasti yhteyttä supermajoittajien tukeen.

Kun haen kaupunkia, jossa kohteeni sijaitsee, huoneisto näkyy sen alla, ja sen alla näkyy naapurikaupunki.

Valitse reaktio
Sebastian
@Sebastian1837•Alicante, Espanja

Asunnollani on matkailulupa vuoteen 2027 asti, mutta verkkosivusto ei salli minun varata asuntoa alle 10 päiväksi. Mitä minun pitää tehdä?

Valitse reaktio
Emilie
@Emilie01•Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta

Hei !

Tarkistitko asetuksistasi, onko majoittumisen vähimmäiskestoa koskevia rajoituksia käytössä? Tässä artikkelissa kerrotaan, miten 👉️ voit asettaa ilmoitukseesi majoittumisen vähimmäis- ja enimmäiskeston, mikä voi olla avuksi.

Kerro meille, auttoiko tämä sinua selvittämään asian, vai tarvitsetko lisää neuvoja!

Valitse reaktio
Frankie
@Frankie144•Los Angeles, Kalifornia

Hei! Voiko joku auttaa minua? Vieras antoi minulle 1 tähden arvostelun. (Ensimmäinen arvostelu, jossa ei ole 5 tähteä, 45 arvostelusta.) Se oli periaatteessa kosto vahinkoa koskevasta korvausvaatimuksesta. Airbnb ei poistanut sitä... se vain hylkäsi pyynnön ilman perusteluja. Voisiko joku kertoa minulle, mitä voin tehdä tässä tilanteessa? Haluaisin tämän ensimmäisen yhden tähden arvostelun poistettavaksi. Kiitos.

Valitse reaktio
Roseli
@RoseliMazzarello•São Paulo, Brasilia

, jotta Airbnb harkitsisi kostotoimenpiteenä annetun arvostelun poistamista, on tärkeää osoittaa, että se oli suora reaktio vahingonkorvauksen perimiseen vieraalta tai hänen asettamiseensa vastuuseen vahingoista.

Airbnb-tuki analysoi tosiseikat ja tapahtumien aikajärjestyksen. Siksi ehdotan, että noudatat seuraavia vaiheita:

1. Järjestä tapahtumat aikajärjestykseen ja kerää tarkat päivämäärät ja kellonajat seuraavista: vieraan uloskirjautuminen, vahingonkorvauspyynnön tekeminen AirCoverissa/sovittelukeskuksessa ja yhden tähden arvostelun julkaiseminen.

Valitse reaktio
Odile
@Odile007•Bordeaux, Ranska

On tehtävä valitus korostamalla käsitettä "kostotoimenpiteenä annettu arvostelu" (
retaliatory review) ja osoittamalla tapahtumien aikajärjestys (korvausvaatimus esitetty ennen hänen arvosteluaan). Tämä on lähtökohtaisesti sääntöjen mukainen virallinen peruutuksen syy.

Jos sen sijaan saat toisen hylkäyksen, asia on monimutkaisempi…

Juuri näin minulle on käymässä: Tukitiimin neuvonantaja itse kehotti minua tekemään korvausvaatimuksen. Kun kerroin hänelle, että haluaisin mieluummin odottaa arviointijakson päättymistä välttääkseni kostoisen arvostelun, hän vakuutti minulle, että nämä arviot poistetaan.

Tämä on kestänyt jo yli kuukauden siitä huolimatta, että olen pyytänyt heitä kuuntelemaan uudelleen puhelutallenteen, joka osoittaa, että olen vain noudattanut tuen antamia ohjeita. Olen todella vihainen.

Valitse reaktio

Osallistu keskusteluun

Foorumi, jossa tarjoajat eri puolilta maailmaa voivat kysyä neuvoja, jakaa vinkkejä ja kasvattaa liiketoimintaansa yhdessä paikassa.

Daniëlle
@Danielle402•Alankomaat

Hyvää iltaa,

Sain juuri Airbnb:ltä varoituksen, koska sain vieraalta 3 tähden arvostelun. Ja että olisin saattanut mainita ilmoituksessani epätosia asioita.

Haluan selvittää tämän heti;

Valitse reaktio
Natascha Und Christian
@Natascha_M•Biberwier, Itävalta

Sain myös 4 tähden arvion – "katso, mitä voit parantaa", vaikka 4 tähteä tarkoittaa "erittäin hyvää". Kaikki tämä on automatisoitua.

Valitse reaktio
Joëlle
@Joelle•Cannes, Ranska

Hei @Danielle402
,
olen samaa mieltä @Emilie1:n kanssa, ja tiedoksesi kerrottakoon, että majoittajat, jotka saavat 4 tähden arvostelun, jonka pitäisi olla "erittäin hyvä", saavat täsmälleen saman automaattisen sähköpostin. Myös erittäin lannistavaa!

Jos jollakulla olisi ollut epäilyksiä, ainoa Airbnb:n hyväksymä arvio on 5 tähden arvosana. Kaikki sitä alhaisemmat arviot johtavat tähän varoitukseen.

Valitse reaktio
Guillaume
@Guillaume1214•Ottawa, Kanada

Hei kaikki!

Toivon, että joku täällä on kokenut jotain vastaavaa ja voi antaa neuvoja.

Ostin äskettäin elokuussa mökin ja loin Airbnb-ilmoitukseni pian omistusoikeuden saamisen jälkeen. Noin viisi päivää sen jälkeen, kun ilmoitus julkaistiin, sain ilmoituksen vireillä olevasta poistamisesta, jossa kerrottiin, että kohdettani pidettiin päällekkäisenä ilmoituksena.

Valitse reaktio
Joëlle
@Joelle•Cannes, Ranska

Hei @Guillaume1214
!
Voin kuvitella turhautumisesi! En ole koskaan kuullut, että ilmoitus olisi todettu ei-kaksoiskappaleeksi, sen jälkeen se olisi voitu julkaista uudelleen ja sitten se olisi jälleen suljettu!!

Aion ilmoittaa muutamille yhteisöpäälliköille nähdäkseni, voivatko he auttaa tilanteessasi ja saada sen ainakin oikean tiimin tarkistettavaksi uudelleen. @Bhumika @Quincy @Paula @Rebecca

Toivottavasti tämä asia saadaan ratkaistua nopeasti, Guillaume🤞
Joëlle

Valitse reaktio
Toby
@EdenStayz•Iso-Britannia

Olen Toby Accrasta, Ghanasta.

Haluan ehdottomasti parantaa kohdettani ja saada enemmän vinkkejä kokeneilta majoittajilta.

Juuri nyt suurin huolenaiheeni on
varauksien määrän maksimointi ja kohteen erottuminen joukosta samalla, kun varmistan, että vieraiden kokemus sujuu vaivattomasti.

Voitte vapaasti kertoa, mitä voin tehdä kohteeni parantamiseksi.

Valitse reaktio
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japani

Hauska tavata.

Saattaa olla parasta olla julkaisematta wifi-salasanaasi tai kuvakaappausta Netflixistä.

Valitse reaktio
Susan
@Susan6573•Iso-Britannia

Hei Toby!

Se näyttää ihanalta, mutta se näyttää lavastetulta ja tekoälyn tekemältä. Anteeksi, jos olen väärässä. Pari asiaa: Miksi ihmiset eivät ota kuvia verhot auki, jolloin huone on täynnä valoa, ja sammuta televisiota?

Kohteesi on kuvattu sisältävän 3 makuuhuonetta ja 3,5 kylpyhuonetta, mutta esittelytekstissäsi lukee: 2 makuuhuonetta ja 2,5 kylpyhuonetta, ja toistat tämän. Pidä teksti lyhyempänä. Minua alkoi kyllästyttää suunnilleen puolivälissä, ja lopetin lukemisen.

Valitse reaktio